30 mar. 2015

Motociclist in timpul liber

Îți place blogul moto1.ro?

Motociclismul nu e o joacă. Este foarte frumos, dar orice greșeală se plătește scump. Când am început acest blog erau foarte puține informații legate de acest subiect așa că m-am gândit că ar putea fi folositor, mai ales pentru motocicliștii începători.

Nu sunt eu cel mai mare motociclist din țară, dar să știi că m-am străduit. Am citit mult, am muncit mult să pun informațiile cap la cap și am făcut-o cu pasiune.

Ei bine, când nu sunt motociclist mai am o pasiune. De fapt am mai multe pasiuni, dar vreau să-ți povestesc despre pasiunea mea pentru economie. Îmi place să discut, să citesc și să scriu pe această temă.

Și m-am gândit că ar putea fi interesant sau cel puțin folositor și pentru alții. Așa că am mai început un blog.



Cine e Stelian Muscalu?
Este un prieten foarte bun.
Este motociclist ca și mine, ca și tine. De fapt așa ne-am și cunoscut.
Când nu e motociclist e realizatorul emisiunii Business Club la Digi24.

Ne-am propus ca împreună să facem un blog de economie. Vrem să urmăm aceleași principii care stau în spatele acestui blog.

  • Tot ce scriem trebuie să aibă valoare practică. Să te ajute în viața de zi cu zi. Nu vrem să-ți pierzi timpul degeaba
  • Tot ce scriem trebuie să fie ușor de înțeles. Nici nouă nu ne plac ”limba de lemn” și exprimările inutil sofisticate 
  • Toate mesajele noastre trebuie să fie scrise într-un mod prietenos pentru că întâi de toate îi considerăm pe toți cei care ne vor vizita niște prieteni
Nu în ultimul rând, 
  • Tot ce facem trebuie să facem cu pasiune. Altfel mai bine nu mai facem deloc.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu