3 apr. 2014

Valentino Rossi 2015


Foarte multă lume se întreabă ce va face Rossi în anul următor. Contractul cu Yamaha expiră în 2014, iar Valentino a spus câ se gândește și la retragere, totul depinzând de performanțele din acest început de sezon.

Pănă acum e Ok. În prima cursă Valentino a urcat pe podium. Poate locul 2 pe care l-a obținut nu e atât de important - la Losail Lorenzo a făcut buff și a abandonat. Dacă Lorenzo nu greșea se prea poate să fi fost și el pe podium, poate înaintea lui Rossi. Ziceam că nu e important locul 2. Ei, normal că e, dar mai important mi s-a părut felul cum a pilotat Rossi. Mie mi s-a părut că a arătat ca în zilele bune. Iar adversarul direct n-a fost Bautista Crutchlow sau Hyden, așa cum ne obișnuise în ultima vreme ci chiar Marc Marquez, fenomenul, campionul mondial. Așa da. A fost un adevărat spectacol.


Vești bune. Se pare că însuși Rossi este mulțumit de felul cum a mers. Într-un interviu acordat Sky Italia Rossi a spus:

”Mă gândesc să reînnoiesc contractul cu Yamaha. Niciodată nu m-am gândit să renunț. Mă simt într-o formă foarte bună și, în plus, cursele îmi oferă o imensă plăcere. Participarea la curse este cel mai plăcut lucru din viața mea. Îmi place această lume și îmi place stilul de viață de pilot MotoGP cu antrenamente foarte grele și călătorii în toată lumea. Atât timp cât sunt competitiv sper să continui”

I think I will renew with Yamaha. I never had the idea of quitting, I feel in good form and above all racing gives me immense pleasure. It’s the most enjoyable thing in my life, I love this world and I love the lifestyle which comes with being a MotoGP™ rider, training hard and traveling the world. As long as I am competitive I hope to continue.

”Acum este esențial să vedem cât de competitivi putem fi în Texas și în Argentina și să vedem dacă într-adevăr suntem la un nivel mai bun decât în 2013. Anul trecut a mers bine în Qatar, dar anul acesta locul 2 a fost o performanță chiar mai bună. Am concurat la un nivel bun în întreaga mea carieră, dar acum este mai dificil. Trebuie să fim foarte competitivi și suntem conștienți că a câștiga un nou titlu de campion mondial este foarte greu, dar dacă suntem aproape de top în fiecare duminică este în regulă”

"Now it’s key to see how competitive we can be in Texas and in Argentina and see if we really are at a better level than in 2013. Last year the Qatar race went well but this year the second place was an even better performance in the race. I’ve ridden at a good level throughout my career but now it is more difficult. We have to be very competitive and we know that winning the World title again is really hard, but if we're near the front every Sunday that is fine."

Întrebat care este motocicleta sa favorită, Valentino a spus:
”Am pilotat foarte multe motociclete extraordinare, Aprilia, Honda sau Ducati. Dar motocicleta mea favorită este în mod sigur Yamaha M1”

"I have ridden so many beautiful bikes, Aprilia, Honda and Ducati. But my favorite bike is definitely the Yamaha M1!"

Asta sună ca o declarație de dragoste pentru Yamaha, nu? Poate că Rossi dorește să semneze un nou contract cu Yamaha, dar trebuie să vrea și Yamaha treaba asta. Eh, eu sunt sigur că cei de la Yamaha vor semna cu două mâini. Rossi nu e un pilot ieftin, dar beneficiul de imagine pe care îl aduce este imens. Poate că Yamaha M1 chiar este cea mai tare motocicletă din lume, dar când zice Valentino Rossi treaba asta... parcă este și mai tare.

Nu ne rămâne decât să vedem ce se întâmplă în Texas și Argentina. Eu personal țin mai mult cu Lorenzo, dar dacă ar fi după mine mi-aș dori ca Rossi să rămână veșnic în MotoGP. Aș fi mulțumit să-l văd măcar că participă la curse. MotoGP fără Valentino Rossi nu va mai fi la fel indiferent ce piloți talentați vor veni în viitor. Cu atât mai mult, dacă poate să se bată pentru primele locuri voi fi superîncântat



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu