27 iul. 2013

Nu ma faceti sa repet ce am facut in ultimul bar

Un biker se plimba cu motocicleta sa într-o frumoasă zi de duminică. La un moment dat întâlnește în drumul său un bar, iar în fața barului parcate o grămadă de motociclete.

Se hotărăște să facă și el un popas.
Intră în bar, comandă o bere, se așează la o masă și începe să se uite în jurul lui. Se pare că a nimerit într-un bar de duri și după privirile fioroase pe care ceilalți i le aruncă nu pare că este bine venit.

... Așa că își bea repede berea, se ridică și iese afară. Afară, surpriză! Motocicleta lui deja dispăruse.

Tipul se întoarce în bar și începe să strige în gura mare:
-  Mi-am parcat motocicleta în fața barului și acum a dispărut. În ultimul bar în care am fost am pățit același lucru. Vreau ca în 5 minute să o găsesc exact unde am lăsat-o, ca să nu fiu nevoit să fac ce am făcut data trecută.

Văzându-l așa de hotărât, ceilalți bikeri s-au speriat puțin - Cine o fi nebunul ăsta? Ce o fi făcut în ultimul bar în care a fost? Poate scoate acum ditamai pistolul și începe să împuște în stânga și în dreapta.
Se hotărăsc că e mai bine să nu aibă de-a face cu el și că e mai bine să-i înapoieze motocicleta.

Bikerul nostru iese din nou afară din bar și observă cu bucurie că motocicleta sa îl așteaptă exact acolo unde o lăsase. Tocmai când dă să plece unul dintre durii de mai devreme se apropie un pic temător și-l întreabă:
- Ok, noi ți-am dat înapoi motocicleta. Sper să nu ne faci niciun rău. De curiozitate, îmi poți spune ce ai făcut data trecută?
- Am fost nevoit să chem un taxi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu