25 mar. 2013

O bikeriţă este oprită de către un poliţist pentru exces de viteză. Poliţistul: îmi puteţi arăta carnetul de conducere? Bikeriţa: păi nu mai am, mi-a fost suspendat pentru că acumulasem prea multe puncte de penalizare Poliţistul: pot vedea actele motocicletei? Bikeriţa: motocicleta tocmai am furat-o şi nu am acte la ea. Poliţistul (impacientat): este furată? Bikeriţa: da, dar cred că am văzut talonul într-unul din coburi când am pus pistolul acolo. Poliţistul (şi mai impacientat): ce pistol? Bikeriţa: cu care l-am împuşcat pe proprietar în timp ce îşi îndesa drogurile în celălalt cobur. Poliţistul (în alertă maximă): aveţi şi droguri? Imediat poliţistul cheamă prin staţie ajutoare şi în câteva momente soseşte toată poliţia locală, în frunte cu comandantul. Comandantul: am înţeles că nu aveţi carnet valabil? Bikeriţa: cum să nu am? şi este perfect valabil (îi întinde carnetul) Comandantul: şi motocicleta este furată? Bikeriţa: cum să fie furată? am cumpărat-o anul trecut de la reprezentanţă (îi arată toate actele) Comandantul (neştiind ce să mai creadă): şi aveţi arme şi droguri? putem controla? Bikeriţa: bineînţeles că nu am (îi lasă pe poliţişti să controleze) dar de unde aveţi astfel de informaţii? Comandantul: subofiţerul care v-a oprit ne-a comunicat… Bikeriţa: şi ce v-a mai spus? cumva că mergeam cu viteză prea mare?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu